maandag 18 april 2011

Rosa Dotje & Riddersholm Design

Voor de beurs in Zwolle vorige maand, wilde ik in ieder geval wat voorbeelden meenemen van de leuke nieuwe mdf producten die ik in het assortiment heb genomen.

Ik heb toen twee verschillende papier pakketten van Rosa Dotje erbij gepakt en de Hollandse Huisjes van mdf. En het Kussende Stelletje van mdf + het prachtige papier van Riddersholm Design.  En....... dit is het resultaat:










Het miniboekje is ook van mdf, maar die heb ik toen nog niet afgekregen. En vervolgens komt er dan natuurlijk weer "van alles" tussendoor, waardoor het nu nog steeds niet af is.  ;-)

Nou moet ik me nog wel even gaan verdiepen in Photoshop zie ik, voor een mooi  "wazig" randje om de foto's etc...

Voor nu is het eventjes mooi geweest, morgen meer.......................

Groetjes,
Guida

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een leuke blog en maakt mooie dingen!
    Je hebt er een volger bij!
    Groetjes, Irm

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Guida,
    via je webwinkel kwam ik op je prachtige blog terecht! wat een schitterende creaties! ik vind het papier van RD heel mooi!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen