woensdag 21 september 2011

We hebben een winnaar ! ! !

Het ging weer even niet zoals het moet, hier in  "Huize Chaotica" , even was er een beetje paniek, maar het gaat nu weer.
Van de 'schrik' bekomen en aaaaaaaaalle namen van mijn blogvolgers dus eindelijk op 'briefjes' gezet . . .


En het is dan toch gelukt, ik heb hier een papiertje met de naam erop van diegene die bovenstaande "Blog Candy" heeft gewonnen !

Het is geworden :       "Maia"

Maia, van harte gefeliciteerd !  als het goed is heb ik je "adresgegevens" en dan komt het pakketje morgen naar je toe...

Liefs,
Guida

4 opmerkingen:

  1. Wauw ik!!!!!
    Kan het niet geloven zeg!
    Zie opeens mijn naam staan da's fff schrikken, in de goede zin van het woord dan!
    Wat leuk zeg hier ben ik heeeeeel erg blij mee dank je Guida!
    Ik hoop dat je niet meer zo'n paniek in huis hebt wat het dan ook was.
    Lieve groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hé Maia! Van harte gefeliciteerd hoor! Je hebt een gaaf pakket gewonnen! Veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat, en veel plezeier met je supergavepakket!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank jullie wel voor de felicitaties!
    Guida ik heb het pakketjes vandaag binnen gekregen.
    Kijk maar eens op mijn blog.
    Ik ben er natuurlijk hartstikke blij mee, dank je wel hoor!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen