zaterdag 18 februari 2012

For Boys



















Even weer een blogpost van mij. Dit keer met jongens- en mannenkaarten. Ik blijf het elke weer een uitdaging vinden om ze te maken. En ik probeer ze er ook een beetje stoer uit te laten zien.


Het papier dat ik heb gebruikt is van Maja Design: Life by the sea/ Life jacket. Op de meeste kaarten zitten tandwielen (mini gears set van Tim Holtz) gestanst uit dozenkarton en daarna geverfd met Fleur verf (ook uit de winkel van Guida), het toeval wilde dat ik precies een kleurtje had meegenomen voor een ander project en wat ook precies bij dit papier paste.


Op het 2e kaartje heb ik een embossingfolder gebruikt van Tim Holtz: matrix & grid lock.

Een aantal stempels en stanzen komen uit mijn eigen voorraad en de brads ook.


Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. Ook ik vind vrouwenkaartjes veel eenvoudiger te maken. Maar jouw mannenkaarten zijn geslaagd hoor!

    Liefs,Ghanya

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt heel erg leuk en stoer heb je mooi gemaakt....ik heb er altijd moeite mee!!

    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Femminde,

    heel leuke jongens/mannenkaartjes. Altijd handig om er wat op voorraad te hebben.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen