zaterdag 29 september 2012

En hier is de 'aangeklede' mini ;-)

Nou, hier is dan de mini die jullie in de vorige blogpost ook gezien hebben maar nu 'aangekleed' met foto's van Jivan. Aanstaande dinsdag wordt hij alweer 1 jaar!! Het is echt een heerlijk mannetje, altijd vrolijk en goedlachs!

Het materiaal (o.a stempels) dat ik hier gebruikt heb, is voor een groot deel afkomstig uit mijn eigen voorraad maar ook heel veel (ronde labeltjes, banners, twine, washi tape) is te koop bij Love Scrapping. Natuurlijk kun je gebruiken wat je wilt, dit is alleen maar een voorbeeld om je te inspireren. Mijn advies: neem eens een kijkje bij alle leuke spullen van 4Heures37 en ik weet zeker dat je net zo enthousiast zult zijn als ik!! Met 3 vellen papier, 2 stukjes vilt, 2 labels en wat grijsboard maak je deze mini! Heel leuk om iemand cadeau te doen of voor in je handtas met foto's van je kids.

Mocht je deze mini ook gaan maken, dan wens ik je alvast heel veel plezier!

XXXJenneke

5 opmerkingen:

  1. Helemaal leuk deze aangeklede mini!
    Grappige details (die natuurlijk perfect passen bij zo'n goedlachs kereltje :)



    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super vrolijke mini is dit geworden jenneke! en wat een schattig jochie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jenneke,
    Wat een verschil!! Zo bloot was ie al mooi maar nu is ie ecth af. Wat een gaaf geheel is het geworden en wat een lief manneke!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boekje is het zo aangkleed Jenneke! En wat een mooi mannetje, wat genieten!Prachtig papier trouwens en gave foto's!
    Ga je nog weer workshops geven binnenkort?

    BeantwoordenVerwijderen