maandag 8 oktober 2012

kaartjes in naturel tinten

Vandaag mag ik jullie een serie kaartjes laten zien die ik maakte met de lijn Grandma's Schoolbook van Pion design. Dit papier heeft hele zachte natureltinten die ik combineerde met zelfgemaakte embellissements. Met de hart en vlinderstans van Tim Holtz stansde ik eerst uit dun dozenkarton en daarna stansde ik er een rondje rondom heen uit. Zelf vind ik dat deze volgorde het beste werkt want je kan met de ronde stans beter zien waar je precies stanst om het netjes in de midden te krijgen. Daarna verfde ik ze met gesso en later stikte ik er een randje omheen met de naaimachine. Ik deed er een ander kleurtje achter om het beter op te laten vallen. Op elke kaart komt een stempel voor uit de nieuwe serie van Marianne: La Musique.
Op de onderste kaart gebruikte ik ook stempels die niet in de winkel te koop zijn. Het muziekpapier op de bovenste kaart komt uit en oud muziekboek van de kringloop. Het kleine hangslot op de onderste kaart maakte ik weer met krimpie dinky.


Dit was het voor deze keer. Tot de volgende post!!
Groeten van Femminde

Gebruikte materialen:
pion design Schoolbook
Tim Holtz: sleutel en vlinder
stempel marianne La Musique / eline words NL

2 opmerkingen:

  1. Het zijn weer echte Femminde kaartjes...
    Mooie kleurombinaties en leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt helemaal gelijk Petra. Deze kaartjes vallen niet beter te omschrijven.

      Doesje

      Verwijderen