donderdag 7 februari 2013

Houten huis


Ik vind het altijd een uitdaging om met home deco spullen aan de slag te gaan. En dit houten huis zag er  zo uit voordat ik begon:

Ik heb het huisje grijs geschilderd en washi tape wat speelse effecten aangebracht. Daarna heb ik hem met Ferro bewerkt om het er wat verroest te laten uitzien. Het kippengaas bovenop is in de ferro gedrukt en daarna met een heattool gedroogd, tot er bubbels ontstaan, daardoor blijft het prima op zijn plaats zitten.  Het papier binnenin is van een papieren zak met tekst die bij love scrapping te koop is. Verder heb ik ook met vilt en foam (achter de letters) gewerkt. Er zijn veel materialen en gereedschappen van Tim Holtz aan te pas gekomen, maar ook heel wat spulletjes die ik over de jaren heen op rommelmarkten verzameld heb. Het leuke is dat je er naar blijft kijken, en steeds weer iets anders ziet.
Ik heb alles vastgeplakt met Tacky glue.







Gebruikte materialen :
Veel kijkplezier!
Soraya

7 opmerkingen:

  1. Wauw wat een werk en wat mooi gemaakt Soraya.
    Groetjes Peter en Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend gaaf huis is het geworden!!! Mooie details.
    Groeten van Femmminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw echt schitterend gemaakt Soraya, zulke prachtige details!
    Lijkt me erg leuk om mee bezig te zijn!
    Allemaal alvast een fijn weekend
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend wat mooi gemaakt.
    Ik raak niet uitgekeken.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet dat er gaaf uit Soraya! Echt super. X, Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zóveel te zien in je huisje, Soraya!!! Echt súper!

    XXXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen