vrijdag 29 maart 2013

Eline Hello Sweet Baby meets C&E Mery stencils

 Hallo Allemaal,

Een grote post vandaag. Ik heb hier nog zoveel leuke dingen liggen om jullie te laten zien oa. met dit leuke papier van Eline Hello Sweet Baby. Ik gebruikte daarbij de nieuwe stanzen van Joy: C&E Mery stencils bloem opbouw. Het is zo leuk om de bloemen eerst te stanzen en te embossen en om het dan in de stans zelf te bewerken met distress inkt van Ranger.
Door ze op verschillende manieren te bewerken kan je een heel verschillende uitstraling krijgen. Ik vind zelf de onderste twee kaartjes wat moderner.





Gebruikte materialen:
-Candy heart GB, Birdhouse home
-Kesi art tags
-Joy labels & tags 4, Joy clear stamp tekst NL 1
-Tim Holtz: tag & tie
-stempel Elines words NL   (ik gebruikte ook een oude set van PP: Butterfly garden, helaas is die niet meer verkrijgbaar)

Tot een volgende post!!! De babyprojecten met dit papier hebben jullie nog van mij tegoed.
Groeten van Femminde

1 opmerking:

  1. Ahh, wat een schattige en mooie kaartje zijn dit weer, Femminde! Heel mooie stansen!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen