dinsdag 15 oktober 2013

Canvas met Graceful

Hallo Allemaal,
Vandaag een canvas wat ik een tijd geleden al maakte met papier dat ik nog steeds errug mooi vindt: This & That Graceful van Echo Park. Ik bewerkte een groot canvas bord van 30x 40 cm (want ik had per ongeluk de foto te groot afgedrukt) eerst met Gesso en daarna met stempels en crackle paint. De swirl stansde ik uit dozenkarton, de groene blaadjes linksonder ook. De laatste bewerkte ik weer met crackle paint en daarna een stiksteekje met de naaimachine er over heen.Zo kan je superleuke eigen embellissements maken.
Hier onder nog wat detailfoto's :





Materialen die ik gebruikte en boven niet staan vermeldt (helaas zijn niet alle materialen meer verkrijgbaar, de tekststempels en de letterstanzen zijn niet van Love Scrapping)

-Tim Holtz tattered floralsmini flourish,mini tattered flowers, mini tattered leaves
-Sizzlits decorative frames
-Witte bloemen Viva
-Maya road kraft mini tags

Tot de volgende post !!
Groeten van Femminde

2 opmerkingen: