zondag 14 augustus 2011

Memories....

Ben weer lekker bezig geweest voor Love Scrapping
Ik heb papier gebruikt van Pion Design , Studio of Memories. Mooi toepasselijk papier bij mijn foto's!
Het boekje is gemaakt van gewoon dozenkarton, heb de randjes papier eraf gehaald, zodat je het golfkarton ziet. Alles met vintage photo distressinkt bewerkt. Veel bloemetjes, kant , jute touw en tule gebruikt. Ook heb ik manilla tags gebruikt. De meeste bloemen heb ik zelf gekleurd met glimmermist. Het boekje heb ik gebonden met kant!
De foto's zijn van vroeger, de trouwfoto staan mijn opa en oma op, de andere staan ook mijn moeder en haar broer op. Hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven!









 

Lief Ilonka

7 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk en dat blauw is ook zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kreeg dit moois in de nieuwsbrief ohhhh prachtig is dit en mooi van kleur!
    Ik ga het zeker namaken echt beeldschoon Ilonka.

    Groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super leuk boekje, dat golfkarton doet het erg goed zo, en leuk de kleur blauw gebruiken voor vintage !!

    groetjes Ria S.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig romantisch boekje, en wat een mooie kleuren...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ilonka,

    wat een mooi albumpje heb je gemaakt. Goed idee van dat golfkarton!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my! This is gorgeous!!!! Love the layers and textures and little details! Awesome creation! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is werkelijk een erg mooi tag boekje geworden !
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen