zondag 21 augustus 2011

Trouw kaartje

Hallo allemaal!
Eindelijk weer een berichtje van mij. Ik heb met het schitterende Pion papier bij Guida uit de winkel deze kaart gemaakt.
De vintage afbeelding van het bruidspaartje komt van internet. De mooie grote creme bloem, de parelbrad en de hoek en randstempeltjes komen ook bij Lovescrapping vandaan. De rest is van mijzelf!
Voor de labels heb ik mijn harten nestabillities gebruikt, hier heb ik een lintje aangeknoopt en tot slot een paar tekststempels opgestempeld.
Tot de volgende keer! Liefs, Linda.

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie en chique trouwkaart! Prachtig gemaakt!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi zeg, idd een stijlvolle kaart met prachtig papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooie trouwkaart! super gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,

    wat een mooie zachte kleuren! En dat je de vintagefoto van internet hebt!
    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen