vrijdag 4 november 2011

De Nederlandse Swappers . . .

Hoe ik op de website van de Nederlandse Swappers  terecht ben gekomen weet ik niet meer, maar "Swappen" is echt ontzettend leuk om te doen.
Tijdens de eerste Swap waar ik aan mee heb gedaan was mijn  "Swapmaatje"  Christa. Ze had onderstaande Tag voor me gemaakt en de foto had ik nog helemaal niet geplaatst  (foei).
Dus bij deze, alsnog de foto van de grote tag, er is duidelijk veel tijd aan besteed. Mooi hè . . . ?!


En nu heb ik dus voor de 2e keer meegedaan aan een Swap, maar daar kan ik de foto's niet van "uploaden"  =(    Ze staan op mijn fototoestel en het usb kabeltje is in geen velden of wegen te bekennen . . .
Maar ik heb een supermooie Swap van Lisette mogen ontvangen, dus morgenavond , zodra ik thuis ben , ga ik nog weer heeeeel goed zoeken naar de kabel , want ik wil de foto's zo graag laten zien . 

Als het je leuk lijkt om ook eens  " mee te swappen "  kijk dan gauw  hier 

Liefs,
Guida

3 opmerkingen:

  1. Hoi Guida,

    heel mooi!! Ik lees vaker over swappen, maar ga nu even kijken op de link die je aangeeft.
    groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kan inderdaad zien dat er veel tijd en liefde inzit. Prachtige Tag.

    BeantwoordenVerwijderen