maandag 13 augustus 2012

Tim Holtz tag augustus 2012!

Ook deze maand heb ik weer heerlijk de Tim Holtz Tag 'gelift'. Het is een mooie vintage tag, dus die is wel aan mij besteed.
Ik had geen stempel van een silhouette, maar ik heb in plaats daarvan mijn eigen silhouette uitgesneden met de cameo. Op die manier is het een heel unieke tag geworden.
De roosjes zijn gemaakt van kraft core, aan de ene kant is dit papier kraft en aan de andere kant heeft het een kleurtje en je kunt het heerlijk distressen. De roosjes zijn gestanst uit de tattered pinecone.
Het geheel is bemist met perfect pearl mist, daar krijg je een heel mooie glans mee en het is verkrijgbaar in verschillende kleuren. Ik heb hier de copper gebruikt.
Nou, ik hoop dat jullie net zo enthousiast zijn over de augustus tag als ik en 'em ook gaan 'liften'.
Creatieve groetjes van Alida.

5 opmerkingen:

  1. Leuke tag Alida! Ik ga em niet maken maar ben wel helemaal fan van die gave roosjes!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergave tag. Ook helemaal mijn smaak, dat vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige tag Alida en wat mooi die roosjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi Alida!
    En zoals ik al zei: ik vind hem nog leuker dan die van onze Timmie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, ALida. En wat een werk heb je er aan besteed!! Die bloemetjes, echt prachtig!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen