maandag 16 april 2012

kaartenset met the Scrapcake

Hallo allemaal,
Zoals beloofd ben ik terug met kaarten die ik maakte met het papier van de Scrapcake: My private happiness. Ik heb mijzelf uitgedaagd door eerst een wit stuk cardstock te nemen en daar 5 verschillende stroken dessinpapier op te plakken van 1,5 cm en 20.5 cm breed. (ook leuk om zo restjes te verwerken.) Ik heb het in 2 stroken verdeeld van 9.5 en 11 cm.
En toen heb ik in het midden gestanst met in de ene de mini butterlies set en de andere de mini flourish. En er toen 4 kaartjes van gemaakt. Op de witte en kraft kaart zitten de flourish en butterfly die ik er uit stanste.
Ik koos voor elke kaart een andere kleur cardstock. En toen maar mij creativiteit er op los gelaten. Ik gebruikte verder nog de border 2 van Nellie Snellen/ Sizzlits decorative frames/ de bookplate van Tim Holtz/ kant en klare kraft mini tags van Maya Road/ embossing Patern en stitches set van Tim Holtz. En houten knopen in verschillende maten.
Het sentiment komt weer van de stempelset Eline's words NL.

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. leuk geworden en een goed idee om zo restjes op te maken. Zal vanmiddag eens aan de slag gaan:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes zijn dit weer geworden Femminde, en wat een leuke ideetjes om dat twine te verwerken, daar ga ik ook eens wat meer mee doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk om kaartjes te zien en te bewonderen zonder afbeelding.
    Je laat zien dat die ook prachtig zijn!

    Groetjes, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je dat ontzettend leuk gedaan zo met die uitgestanste bloem/vlinder in die stroken! Leuk effect geeft dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaartjes! Lief papier en leuke technieken heb je gebruikt!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen