vrijdag 20 juli 2012

De laatste restjes...

                                                                     Hallo Allemaal,
Zoals je ziet vandaag een berichtje met van alles wat. Ik heb mijzelf uitgedaagd om de allerlaatste restjes die ik had van het papier van de Scrapcake: My private happiness op te maken. Lekkere  zoete papiertjes die ik combineerde met wat stoerdere kleuren.
Voor mijn nichtje die haar zwemdiploma haalde, maakte ik een doosje gevuld met snoepjes (maakte ik dicht met de ribbelmaker, als je hem ook graag hebben wilt vraag er dan even naar, hij staat niet in de webwinkel). Het label stansde ik met een scallop stans uit het papier.
Van een bierviltje maakte ik een medaille. Het roosje erop van vilt is gemaakt met de pinecone stans. Hier maakte ik ook een takje mee voor op het doosje van grijsboord wat ik weer verfde met crackle paint.
Toen bleef er nog een klein stukje papier over waar ik dit lieve mini kaartje (7x10 cm) mee maakte. De stempel is van Labels en tickets. Een klein stukje washi tape maakt het geheel af.
Uit een stukje paars cardstock stansde ik kleine scallops waar achter ik de allerlaatste restjes plakte. De tekst komt van Elines words NL. De pareltjes staan nog niet in de webwinkel.
Voor dit laatste kaartje begon ik met stukje cardstock waar ik een randje in stansde met de file tabs die. Er onder plakte ik een stukje dessinpapier. Ik gebruikte ook een kraft journaling tag. Verder gebruikte ik nog andere dingen die ik nog uitgestanst had liggen.
Het was een afwisselende post dit keer en ik benieuwd wat jullie er van vinden.

Tot de volgende keer! Groeten van Femminde

4 opmerkingen:

  1. wat een gezellige boel is dit van de laatste restjes, leuke ideetjes Femminde, heerlijk om op die manier de boel op te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi Femminde, vooral die medaille vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrolijke projekten en wat een leuk effect geeft zo'n "ribbelmaker"!

    BeantwoordenVerwijderen