maandag 30 juli 2012

Grover & The Scrapcake!

Toen ik een tijdje geleden in Heino was heb ik dit geweldig papier 'My Private Happiness' van The Scrapcake meegenomen. Heerlijke vrolijke kleuren wat zich goed leent om onze Grover mee te scrappen.
Het papier is eigenlijk zo al mooi genoeg, maar ik heb hier en daar wat bloemen en die cuts uitgeknipt. De vlindertjes zijn uit muziekpapier gestanst en zijn van Tim Holtz.
Een taartrandje eronder en de die cut met onze Grover met 3D foam tape opgeplakt. De foto heb ik zo mooi rond gesneden met een ronde snijmal voor de Big Shot.
Ook het vlindertje is met een klein stukje 3D foam tape opgeplakt en de vleugeltjes heb ik los gelaten voor een mooi vliegend effect.
Het kleine vogeltje is ook uit muziekpapier gestanst en is van Tim Holtz. Langs de bovenrand van de foto's heb ik het zelfklevende kant gebruikt. Geeft een lekker vintage effect en is zo heerlijk makkelijk in gebruik.
Ik hoop dat jullie wat inspiratie op kunnen doen met deze LO. Het papier leent zich ook heel goed voor zomerse foto's van afgelopen week.
Creatieve groetjes van Alida.

3 opmerkingen:

  1. Mooi geworden Alida! Leuk gecombineerd met die stansjes. En je hebt gelijk dat het papier eigenlijk zo al mooi genoeg is.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige uitwerking Alida! Dat ronde fotootje, zo leuk
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig papier is het toch. Ik ben er zelf ook helemaal weg van. Die foto's passen er idd perfect bij en wat leuk dat je de extra vogels en vlinders ook uit muziekpapier hebt gestanst, ziet er leuk uit.

    BeantwoordenVerwijderen