woensdag 23 mei 2012

The Famous Story

Afgelopen vrijdag was ik even in de winkel en toen lag daar een geweldige nieuwe stapel papier van Les Editions Infocrea in prachtige zomerse en vrolijke kleuren. Uiteraard moest ik daar doorheen bladeren en wat trof ik aan, een vel 30X30 met een ezel erop, tja, die was bestemd voor mijn ezels.

Ik heb een LO gemaakt van onze ezels Eeyore & Elize.
Zowel de foto als het papier heb ik afgerond met een Crop-A-Dile Corner Chomper, ik heb de maat 3/8 genomen. Het papier heb ik op sommige plaatsen nog wat bestempeld in het wit met een Tim Holtz stempel met vlekken, dit geeft een wat wazige gloed op het papier. De rozetten zijn uiteraard weer van Tim Holtz en ze zijn in 3D opgeplakt
De letters komen uit het schitterende nieuwe alfabet van Tim Holtz en zijn gestanst uit chipboard, dit heb ik bewerkt met gele acrylverf en daarna gestempeld met de gridstempel van Kaiserkraft. Een dikke laag glossy accents erop, goed laten drogen en in 3D opgeplakt. Hierdoor krijg je prachtige eigengemaakte letters.
Tot slot om het af te maken een chipboard hart en een chipboard swirl geverfd met witte acrylverf en dik ingesmeerd met crackle paint clear rock candy van Ranger/Tim Holtz. Goed laten drogen en cracklen, de volgende dag heb ik ze gekleurd met verschillende kleuren distress stains.
Nou, Eeyore & Elize staan er gekleurd op, of niet?

Van de restjes heb ik nog een klein kaartje gemaakt.

De stempel is uit eigen collectie en is van Katzelkraft, het kleine clear stempeltje is van Marianne Design. Deze tekst heb ik ook weer bewerkt met glossy accents.
Uiteraard zijn de meeste spullen verkrijgbaar bij Love Scrapping & More, nu ook met een directe link naar de webwinkel voor de mensen die dat makkelijk vinden.
Dat was het dan weer, ik ben benieuwd naar jullie reacties, ik lees ze graag.
Creatieve groetjes van Alida.

6 opmerkingen:

  1. Guida wat heb je weer mooi papier in je winkel en Alida wat heb jij er weer wat moois van gemaakt, geweldig! Pff, moet toch maar weer eens jullie kant op

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een apart papier (mooi als basispapier met dat streepjes en blokjes)!
    Ik ken het merk trouwens niet ...
    Mooi effect geeft dat crackle paint!

    Heb jij 2 ezels? Wat leuk :)
    Dat zou ik nou ook eens willen, wat dieren rondom het huis.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk kleur rijke layout heb je er weer van gemaakt.
    Mooie details zitten er ook op!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een gave kleuren zeg... Dat papier lijkt mij ook wel erg leuk...moet ik toch maar gauw weer eens naar Heino!! Ik vind de embellishments die je zelf gemaakt hebt super! Leuke effecten krijg je met al die inkten/stempels en Glossy. Erg leuke layout!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke lay out is het geworden! 'k Ben helemaal weg van dat alfabet van Tim, leuk hoe je dat bewerkt hebt met die grid stempel.
    En ik zie nu dat je de vlekken maakt met een stempel. Helemaal af!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een vrolijke boel, zeg! Die rozetjes zijn toch zo leuk.De letters ken ik niet, zien er wel gaaf uit!

    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen