maandag 21 mei 2012

Pion Design




Vandaag wil ik jullie 2 kaartjes en een memoboekje laten zien met het papier For Mother. Ik gebruikte 2 van de 12 inch vellen (Blue pansy en 12 inch dresses). Ik begon met het maken van de bloemen. Ze zijn gemaakt met de stanzen van Tim (mini flourish en tattered flowers) en bewerkt met Utee 2 lagen (bij de onderste kaart niet). De kleur van het papier wordt er iets donkerder van maar dat vind ik zelf wel mooi dat het iets afsteekt bij het andere papier.
Dit keer weer veel stanzen gebruikt van Tim: File Tabs, mini tattered leaves, mini sewing room en distressed doily. Het schaartje is van Marianne en de donkerbruine rand onder het dozenkarton is van Nellie Snellen.
Parellint, bolletjeslint en het kant is allemaal te vinden in de winkel.
Op het onderste kaartje ook een klein stukje Washi tape. Zulk leuk spul om net een extra effect te geven. Guida verkoopt het in allerlei kleurtjes.
Dit was het voor vandaag. Ik kom binnenkort nog  twee keer terug met kaartjes uit dezelfde serie.

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Heel bijzondere kaartjes geworden femminde, en het blijft zulk mooi papier Pion
    groetjes Coby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige kaartjes Femminde en leuk he dat Utee? Ik ben het met Coby eens zo mooi dat Pion papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke projecten heb je weer gemaakt Femminde. En er zijn altijd zoveel leuke details om naar te kijken. Dat Washitape staat er ook super bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super wat zijn ze mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen