woensdag 2 mei 2012

Matchbook

Hallo allemaal, ik ben Soraya, en dit is mijn eerste blogpost als nieuw lid van het designteam van Love Scrapping.
Jullie kunnen regelmatig een blogpost van me verwachten en vaak maak ik er ook een filmpje of tutorial bij om alles beter te kunnen laten zien of uit te leggen.

Dit keer ben ik met de Movers&Shapers Matchbook stans van Tim Holtz aan de slag gegaan, en heb er dit schattige miniboekje mee gemaakt. In het filmpje hieronder, leg ik jullie uit hoe het boekje in elkaar zit en wat je precies nodig hebt.



Veel plezier!
Soraya

8 opmerkingen:

  1. Welkom Soraya, wat leuk dat jij op dit blog opduikt. Zaterdag heb ik bij Guida al je draaiplateau bewonderd, erg mooi. Jouw opbergspullen staan op mijn verlanglijstje voor mijn verjaardag! Wat heb je een prachtig boekje gemaakt. Dat beloofd wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Welkom Soraya!!!
    En wat verwen je ons al bij je eerste blogpost zeg!! Superleuk filmpje en een schat van een mini!
    Bedankt voor de inspiratie.

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Soraya, welkom in het team!
    Zo'n tutorial is natuurlijk altijd leuk om te zien/horen.
    Je uitleg is duidelijk en rustig. Laat ze vooral blijven komen die filmpjes :)
    Je matchbook ziet er goed uit! Leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Soraya,
    Welkom bij het DT!! En wat leuk dat je direct een filmpje plaatst. Het is echt een superleuk matchboekje geworden. Wat krijg jij veel in zo'n klein boekje. En bedankt voor de tip met dat grungeboard. Ik moet nog ergens wat hebben liggen. En blijf vooral posten!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje wat een ontzettend leuk boekje en wat leuk met dat filmpje, heerlijk duidelijk en er zit een pauzeknop op, geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Soraya je eerste post op het blog en dan gelijk met filmpje. Een duidelijke uitleg! Mooie kleuren heb je trouwens gebruikt, erg mooi dat blauw met bruin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het ziet er prachtig uit!! Bedankt voor je uitleg, super!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen