dinsdag 15 mei 2012

LO Pion Design nav sketch.

Op het blog van Pion Design staat een prachtige sketch met de vraag om daar een LO van te maken met het mooie Pion design papier. Nou, dat heb ik natuurlijk gedaan.
Ik heb een Lo gemaakt van onze poes Arwen met de mooie lijn 'For Father'.
De uitdaging bij Pion is het maken van embellisments. Pion is een lijn die bestaat uit papier en daar kun je dan zelf hele mooie en bijpassende embellisments bij maken uit hetzelfde papier. Bij deze LO heb ik 2 rozetten gestanst met de rozetstans van Tim Holtz, de doily onder de foto is uiteraard ook een stans van Tim Holtz en de bloem rechtsboven heb ik gemaakt met de kleine movers & shapers flowerstans van Tim Holtz.


De vlindertjes zijn uit het papier geknipt en met 3D tape opgeplakt. Uiteraard heb ik alle randjes bewerkt met distress ink walnut stain en het kantje is gekleurd met de distress stain weathered wood, exact dezelfde kleur blauw als in het papier. Met distress ink weathered wood heb ik hier en daar nog wat stempels geplaatst.
Uiteraard zijn de materialen verkrijgbaar bij Guida, Love Scrapping & More. Het lukt me helaas nog niet om een link naar de webwinkel te plaatsen, dus even zelf zoeken als je deze materialen wilt bestellen.
Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden en tot een volgende keer maar weer.
Creatieve groetjes van Alida.


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk lo-tje. En ja het papier blijft mooi.

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoor Alida, vooral die twee rozetten op elkaar, nooit aangedacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk geworden Alida! Ik heb ook nog wat van dit papier liggen maar op de één of andere manier heb ik er moeite mee. Toch maar eens weer proberen!

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel erg mooi Alida, vooral ook die knoopjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie layout. Leuk ook hoe je die rozetten gestapeld hebt en de foto van je kat is geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen