dinsdag 29 mei 2012





Vandaag mag ik jullie de 2e serie laten zien die ik met het papier for mother heb gemaakt. Ik gebruikte 2 vellen papier nl:  blue pansy en 12 inch dresses aangevuld met wat donkerbruin van de serie Waiting for Santa II.
Verder gebruikte ik weer veel stanzen van Tim Holtz: scrollwork, distressed doily, heart wings dit keer zonder vleugels en mijn twee favorite bloemenstanzen die ik weer bewerkte met Utee:
tattered florals en mini flourish. Het bolletjelint is van Marianne.
Ik hoop dat jullie weer een beetje inspiratie hebben opgedaan.
Iedereen een fijne week en volgende week ben ik terug met deel 3.

Groeten van Femminde

5 opmerkingen:

  1. Je bent weer lekker bezig geweest, leuke kaarten allemaal. En...het is gelukt met het linken, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ze zijn weer mooi Femminde, leuk zo met die stiksteekjes en inderdaad het is je gelukt met de linkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Wat een mooie kaarten in die naturel tinten!! Hier houd ik erg van en het inspireert me zeker!!
    Dankjewel,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleurcombinatie!
    Vind die kleine tag met dat hartje zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit zijn mijn favoriete kleuren in mijn kledingkast! Dus deze kaartjes spreken me heel erg aan! Mijn favo is nr. 2, met al die cirkels!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen