zaterdag 5 mei 2012

moederdag tags

Hallo Allemaal,

Met moederdag voor de deur maakte ik deze twee tags. Ik gebruikte Echo park Graceful papier. Sorry dit zal niet de laatste keer zijn dat ik wat met dit papier laat zien. Ik vind dit zo gaaf papier!!! De bloemen maakte ik met de stans mini flourish van Tim H. Ik stanste ze uit grijsbord en uit dessinpapier en plakte dit op elkaar en bolde ze daarna een beetje op. Zo lijken ze wat "voller". Erbij een kant en klaar wit bloemetje en een brad ook van de Graceful serie.
Eronder een blaadje wat ik stanste uit grijsbord met de mini tattered leaves et. Deze bewerkte ik daarna met crackle paint. Verder emboste ik op beide met witte embospoeder een ronde stempel uit de serie teatime van Eline. Onderaan een wit randje van Nellie Snellen: border 1. Een stukje kant  bovenaan met een strikje en klaar is de tag. Nu nog op zoek naar een passend cadeautje...

Groeten van Femminde

6 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leuk!
    Hier heb je geen cadeautje bij nodig, dit is al leuk om te krijgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk, zo'n klein cadeaukaartje in de vorm van een label.
    Dat maakt het heel erg persoonlijk!

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kaartjes Femminde, dat opbollen met die bloemen wil ik ook nog eens proberen, ik zag het in Zeist op de beurs, zo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat mooi gemaakt en super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuk en dat papier vind ik ook helemaal geweldig, heb er ook al het een en ander mee gemaakt.

    Groetjes Kim

    BeantwoordenVerwijderen