donderdag 31 mei 2012

Stropdas & Eend met Les 60 Dizos D'été papier


Deze foto is gemaakt op onze trouwdag, volgende week alweer 5 jaar geleden. Toen ik dit papier zag wist ik gewoon wat ik wilde doen. En heb mij lekker laten gaan met inkt en stempels. Op een layout vind ik dat toch altijd moeilijk maar volgens mij wel geslaagd of niet? 



Ik heb gebruikt gemaakt van het mooie papier van Les 60 Dizos D'été van Les Editions Infocrea.
Voor deze layout heb ik dit papier gebruikt. 
Ook heb ik weer de leuke stempels van Marianne design gebruikt.
De mat onder de foto heb ik gemaakt van atbelle papier en distress ink walnut stain. 
O ja, ook de 30,5 x 30,5 pagina is van atbelle papier. Erg mooi om op te stempelen!




Zie je die leuke gridstempel! 


De labeltjes kun je hier vinden in de webwinkel en ook het masking tape is te koop bij Lovescrapping. Helaas staat dit nog niet op de site maar dit zal snel volgen!








En dit is de andere kant van de spread. 
Daarvoor heb ik dit papier gebruikt. 
Ook deze foto is gemaakt op onze trouwdag, in het park in Rijssen.









Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden.
Tot het volgende blogberichtje. 


5 opmerkingen:

  1. Wat een idee om een lay out te maken van een stropdas! Het nieuwe papier is erg leuk en die grid stempel is echt te gek. Leuk om accentjes mee te maken. Zo zie je maar weer dat je niet veel nodig bent om een leuke lay out mee te maken.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk Esther, een vrolijke spread en mooi gemaakt, leuk ook met dat 'stenen malletje' onder de foto vandaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi gemaakt deze spread! Ik blijf de combi stempels en LO's mooi vinden...Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan Esther. Die gridstempel vind ik geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dezelfde 'verslavingen' Esther: de gridstempel en masking!
    Leuk gedaan!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen