zondag 6 mei 2012

Vlinders vintage mini album

Zoals velen van jullie wel weten ben ik gek op kanten lintjes, kleedjes en dat in combinatie met een vintage stijl. Vandaar ook dat ik met het papier van Pion Design, wat zich hier uitstekend voor leent, onderstaand mini album gemaakt heb. Omdat ik met foto's alleen niet alles kan laten zien, heb ik er uiteraard weer een filmpje van gemaakt.




Deze materialen heb ik gebruikt:
Pion design papier Fran Mitt Hjärta II (From my Heart II)
Marianne design vintage lace
Diverse kanten lint & kanten kleedjes
Viva Gloss gel pen
Kraft labels (3 maten)
Distress inkt Frayed Burlap
Cardboard boekje
Rayher Blutenstrang (bloemen), Perlenspray
Washi tape scriptum
Maya Road Die cut kraft doilies
Diverse embellishments (knoopjes, charms, clip, ...)
Diverse inkt en stempels


Veel plezier... en ... Trust your creative ideas!
Soraya

11 opmerkingen:

  1. Wauw, schitterend!!
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wat gaaf gemaakt zeg...

    liefs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend gaaf is het geworden!!!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig! Zo mooi, heel veel en niet te veel, dat vind ik wel knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. supermooi Soraya, leuk ook weer met dat filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi Soraya, wat leuk met al die vakjes.
    Toevallig ben ik nu bezig met een dierentuin boekje met ook allemaal verborgen vakjes. Ik ben benieuwd naar de Tutorial van de bottle cap, hoop dat ik niet al te lang moet wachten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gaaf boekje Soraya!
    We worden weer erg geinspireerd door je super mooi werk!
    Fijne avond allemaal
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een pláátje, Soraya! Ik ben geen Pion-fan (sorry dames :-)) maar door jou zou ik het zowat wel worden! Echt heel erg mooi!!

    XXXJenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooooooooohhhhhhhhhh, wat is dit mooi zeg! Ik ben er verliefd op. Wat heb je er veel werk aan gehad. Heel inspirerend ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit ziet er heel mooi uit! Prachtig ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw Soraya, wat een vol boekje zeg. Erg leuk met al dat kant en die embellishments. Ziet er super uit.

    BeantwoordenVerwijderen