zaterdag 19 mei 2012

Music tag

En daar ben ik weer met een tag.
Ik vind het heerlijk om een tag te maken, je kunt er zoveel mee en zo leuk om cadeau te geven. Voor deze tag heb ik weer het papier van Eline's winterhuis gebruikt.  Zulke leuke papiertjes waar je alle kanten mee op kunt gaan.
Als eerste heb ik een tag uitgesneden van het muzieknoten papier. De vlinders en de bloem uitgesneden met ander papier van ditzelfde papierblok. Daarna heb ik alle randjes geinkt met distress ink Walnut Stain. tegenwoordig gebruik ik die kleur inkt overal voor. Het ligt dan ook standaard op mijn bureau!
Ook de stempels zijn van Eline's huis. De stempels zijn afgedrukt op atbelle papier en daarna ingekleurd met distress inkt. Dit heb ik gedaan met een waterpenseel. Een penseel met water kan ook gewoon. 
De tag is afgemaakt met een jutelintje en natuurlijk tule. Ook heb ik een bedel van een muziek noot er aan gehangen. 






Ik ben weer benieuwd wat jullie er van vinden. 
Tot het volgende blogberichtje

9 opmerkingen: